
Itävalta on tämän vuoden Euroviisujen voittaja. Itävallan edustaja Euroviisuissa oli JJ. Hän esitti kappaleen Wasted Love. Toiseksi Euroviisuissa tuli Israel. Viro oli kolmas.
Suomen edustaja Erika Vikman sijoittui sijalle 11. Ruotsia edustanut suomenruotsalainen KAJ-yhtye oli neljäs.
– Aikamoinen talvi ja kevät. Me kolme poikaa Vöyristä seisomme Euroviisu-lavalla ja sijoitumme neljänneksi. Emme olisi uskoneet, että tämä toteutuu, KAJ-yhtye kirjoittaa Instagram-päivityksessään.
Euroviisut järjestettiin Sveitsin Baselissa. Ensi vuonna Euroviisut järjestetään Itävallassa.

