Stand up -koomikon vitsit huvittavat Hollywood-tähtiä.
Näyttelijätär Jamie Lee Curtis jakoi huhtikuussa Instagram-tilillään videon, jossa hän kehui Ismo Leikolaa. Instagram on sosiaalisen median eli somen palvelu, jossa jaetaan kuvia. Curtisilla on Instagramissa 2,5 miljoonaa seuraajaa.
Jamie Lee Curtis tuli kuuluisaksi kauhuelokuva Halloweenissa. Hän on tehnyt sen jälkeen pitkän uran näyttelijänä.
Tämän jälkeen myös Jake Gyllenhaal huomasi Leikolan vitsit. Gyllenhaal kehui Leikolaa omalla Instagram-tilillään.
Ismo Leikola on asunut vaimonsa kanssa jo neljä vuotta Yhdysvalloissa Los Angelesissa. Hän on esiintynyt esimerkiksi Conan O’Brienin ohjelmassa.
Voit katsoa Ismo Leikolan esityksiä Youtubessa.
Lähteet HS, IS

Mun mielipiteesi on:
Tämä mies on erinomainen näyttelija onnistui ylittämään 2,5 miljoonaa seuraajaa Instagramissa monipuolisen huumorinsä ansiostä.