Nuoret kaverit perustivat yhtyeen Oulussa vuonna 1986. He opiskelivat silloin Madetojan musiikkilukiossa ja Kuusiluodon lukiossa.
Kesällä 2021 ilmestyi yhtyeen ensimmäinen levy. Levyn nimi on For Sale. Albumin eli levyn vinyyliversio ilmestyy lokakuussa.
– Southern rock -yhtyeet tulevat Yhdysvaltojen eteläosista. Myös meidän vaikuttajamme olivat alussa näitä yhtyeitä, kuten Lynyrd Skynyrd ja ZZ TOP. Nykyisin musiikkityylimme on laajentunut.
– Bändin matka on ollut pitkä ja opettavainen. Halusimme tehdä levyn jo 1990-luvulla. Silloin se ei kuitenkaan onnistunut.
– Suurin syy siihen, että bändimme on yhä koossa on se, että olemme kasvaneet yhdessä. Samanlainen huumorintaju ja musiikkimaku auttavat asiaa.
