Erinin uuden singlen nimi on Niinku koko ajan. Laulu on kesäisen lämmin kertomus ihastumisesta. Erin kertoo, että hän teki laulun mökillä.
Erin kirjoittaa tänä kesänä uusia lauluja levylle, joka julkaistaan ehkä ensi talvena. Erin tekee lauluja nykyisin kaikessa rauhassa kesämökillään. Erin menee kesämökille yksin kirjoittamaan.
– En ollut aiemmin mikään kova mökkeilijä. Meistä tuli mökinomistajia, kun mieheni peri mökin. Remontoimme mökin, ja siitä tuli minun työhuone.
– Mökillä on ihanaa. Saatan valvoa mökillä aamuun saakka. Kirjoitan, herään ja nukun mökillä juuri silloin, kun haluan, Erin kertoo Ylen Puoli seitsemän -ohjelmassa.
Lähteet Yle, Seura
