Kappale on Vesa-Matti Loirin Naurava kulkuri. Elastinen esitti laulun Vain elämää –televisiosarjassa.
Naurava kulkuri on alun perin amerikkalainen country-kappale. Siitä on tehty useita suomalaisia versioita. Niistä tunnetuin on Vesa-Matti Loirin esitys vuodelta 1986. Sitä on vaikea kuunnella nauramatta.
Elastinen tuli tunnetuksi Fintelligenssin laulajana. Hän julkaisi ensimmäisen soololevynsä vuonna 2004.
Lähde Metropoli.net
