Ehdokkaat euroviisuihin julki

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.12.2016

Suomen ehdokkaat Eurovision laulukilpailuun on paljastettu. Ehdokkaita on kaikkiaan kymmenen.

Joukossa ei ole kovin kuuluisia artisteja. Erikoisinta on se, että mukana on ruotsalainen laulaja Günther yhdessä suomalaisen Daniel Sanzin kanssa.

Suomen edustaja valitaan 28. tammikuuta Espoon Metro Areenalla. Yle TV2 näyttää kilpailun suorana lähetyksenä.

Itse Eurovision laulukilpailu järjestetään Ukrainan Kiovassa toukokuussa.

Suomen ehdokkaiden esityksiä voi katsella ja kuunnella jo nyt osoitteessa yle.fi/aihe/umk

Lähde Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)