Mitään muuta videota ei ole katsottu Youtubessa yhtä monta kertaa. Edellisen ennätyksen teki Justin Bieberin laulu Sorry.
Luis Fonsi on kotoisin Puerto Ricosta. Se on saari Karibian merellä, ja siellä puhutaan espanjaa. Fonsi laulaa espanjaksi. Despacito tarkoittaa suomeksi hitaasti.
Despacito on ollut kesän suurin hitti kaikkialla maailmassa. Edellinen yhtä suuri espanjankielinen hitti oli Los Del Rion Macarena. Vuosi oli 1996.
Lähteet Voice, Iltalehti
