Cheek on Suomen suurin raptähti

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 03.11.2015

Cheekin suosio jatkuu vahvana. Hiphop-artistin uutuus on listojen kärjessä.

Cheekin uusi levy Alpha Omega ilmestyi lokakuun puolivälissä. Ensi vuoden alussa Cheek lähtee peräti 15 konsertin kiertueelle.

Cheek laulaa uudella albumillaan jopa lopettamisesta. Sen aika ei kuitenkaan todennäköisesti ole aivan pian pian.

Cheek kuuluu Suomen suosituimpiin artisteihin. Hän haluaa nauttia menestyksestään vielä vuosia.

– Tämän levyn tekeminen oli vaikeinta koskaan. Kokonaisuudesta tuli tumma, Cheek kertoi Instagramissa.

Uusi Jare vs. Cheek -dokumentti Tv2 8.11. kello 19.30. Dokumentin jälkeen Live: Cheek kello 20.30.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)