Cheek nousi koko kansan suosikiksi

Teksti: lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.01.2013

Cheek on mielellään koko kansan suosikki.

Tv-sarja Vain elämää oli yksi viime vuoden puhutuimpia ilmiöitä. Sarja nosti suureen suosioon esiintyjäkaartin, joka oli jo ennestään tunnettu. Eniten huomiota sai hiphop-artisti Cheek.

Tv-ohjelmassa Cheek näyttäytyi kohteliaana ja asiallisena kaverina, täydellisenä koko kansan vävypoikana. Suuri yleisö ihastui tähän rap-henkilöön, joka poikkeaa täysin hänen musiikkivideoillaan esiintyvästä miehestä. Niissä esiintyy nuori mies, joka uhoaa ja pullistelee.

– Ystäväni ovat jopa naureskelleet sille, kuinka ihmiset suhtautuvat nyt minuun. Totta kai on mukavaa, että ohjelma on muuttanut mielikuvaa minusta myönteiseen suuntaan. En oikeasti puhu pöyhkeillen, kun istun pöydässä kavereideni kanssa, Cheek toteaa.

Cheek on niitä harvoja suomalaisia muusikkoja, jotka ansaitsevat hyvin. Hän on rakentanut uraansa päämäärätietoisesti ja tehnyt musiikkia jo yli 10 vuotta.

– Olen koko ajan varmempi siitä, että olen mukana musiikkikuvioissa vielä 10 vuoden päästä.

Yksi kommentti artikkeliin ”Cheek nousi koko kansan suosikiksi”

  1. Cheek on mun Suosikki Räppärini ja Tykkään todella paljon cheekistä. Mulla on Oman huoneeni seinällä Iso cheekin juliste. Tämä uutinen cheekistä oli todella kiva.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)