Antti Tuisku esiintyy viikonloppuna Helsingin Olympistadionilla kaksi kertaa. Antti Tuiskun Bailantai-konsertit järjestetään Olympiastadionilla perjantaina 9. syyskuuta ja lauantaina 10. syyskuuta.
Antti Tuiskun stadionkeikkoja jouduttiin siirtämään peräti kolme kertaa. Syynä oli koronapandemia. Konsertit oli tarkoitus järjestää alun perin vuonna 2020.
Antti Tuisku kertoo, että konserteissa on neljä eri osiota. Konsertit kestävät yli kaksi tuntia ja niissä kuullaan 24 kappaletta.
– Olen esiintynyt 18 vuotta. Nyt Olympiastadion tuntuu juuri oikealta paikalta. Meillä on suuren luokan show. Hoidamme esiintymisen aivan samalla tavalla kuin muut maailmanluokan esiintyjät, Tuisku sanoo Ylen haastattelussa.
Antti Tuiskun lämmittelijänä Olympiastadionilla on perjantaina Erika Vikman. Lauantaina lämmittelijänä ovat Ida Paul & Kalle Lindroth.
