Helsingin Ressun lukion ylioppilaita vuonna 2018.

Ylioppilasjuhlat järjestetään etänä

Ylioppilaat juhlivat tänä keväänä eri tavalla kuin aiempina vuosina.

Kevään ylioppilasjuhlat järjestetään etänä. Todistus lähetetään postissa.

Ylioppilaiden yhteinen juhla on elokuussa tai joulukuussa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste