Kevään ylioppilasjuhlat järjestetään etänä. Todistus lähetetään postissa.
Ylioppilaiden yhteinen juhla on elokuussa tai joulukuussa.
Helsingin Ressun lukion ylioppilaita vuonna 2018.
Ylioppilaat juhlivat tänä keväänä eri tavalla kuin aiempina vuosina.
Kevään ylioppilasjuhlat järjestetään etänä. Todistus lähetetään postissa.
Ylioppilaiden yhteinen juhla on elokuussa tai joulukuussa.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.
Kiitos