Merja Ylä-Anttila

Merja Ylä-Anttila

Yle saa uuden johtajan

Merja Ylä-Anttila on valittu Ylen uudeksi toimitusjohtajaksi.

Ylä-Anttilalla on pitkä kokemus media-alalla. Hän työskenteli viimeksi MTV: n uutisten päätoimittajana.

Ylä-Anttila seuraa Lauri Kivistä, joka oli Ylen toimitusjohtaja kahdeksan vuotta.

Ylä-Anttila toivoo, että suomalaiset mediayritykset tekevät enemmän yhteistyötä. Se on välttämätöntä, koska suuret ulkomaiset yritykset ovat kovia kilpailijoita media-alalla. Ylä-Anttila aloittaa uuden työnsä syyskuussa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Yle saa uuden johtajan”

  1. Marja-helena Mähönen

    PIDETTY ja MUKAVA NAINEN ON
    MERJA YLÄ-ANTTILA.

    HÄNELLÄ ON PITKÄ KOKEMUS
    MEDIA-ALALTA, JOTA TARVITAAN
    YHÄ KOVENEVISSA KILPAILU-
    TILANTEISSA
    TOIVOTTAVASTI KOTIMAISET
    MEDIAYRITYKSET TEKEVÄT RUNSAASTI
    YHTEISTYÖTÄ YLEN KANSSA.
    OMA MAA MANSIKKA, MUU MAA MUSTIKKA.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste