Kaksi ihmistä polttaa tupakkaa.

Suomalaiset polttavat nyt enemmän kuin viime vuonna.

Tupakointi on taas yleistynyt

Tupakanpolttajia on nyt vähän enemmän kuin vuosi sitten.

14 prosenttia 20–64 vuotiaista suomalaisista polttaa tupakkaa. Näin kertoo OECD:n raportti. Nyt tupakanpolttajia on yksi prosentti enemmän kuin vuosi sitten.

Tupakoinnista on kuitenkin tullut harvinaisempaa viime vuosien aikana. Vielä 2010-luvun alussa 17 prosenttia suomalaisista poltti tupakkaa.

Hallitus nostaa tupakkaveroa. Tupakka-askin hinta nousee kymmeneen euroon.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste