Pääministeri Sanna Marin on monien mielestä on taitava ja selkeä johtaja.

SDP on suosituin puolue

Sanna Marin sai SDP:n kannatuksen nousuun. SDP:n kannatus nousi maaliskuussa yli 21 prosenttiin.

Kannatus nousi yli neljä prosenttia. Perussuomalaisten kannatus laski 1,6 prosenttia. Perussuomalaiset oli aiemmin pitkään suosituin puolue.

Kolmanneksi suosituin puolue on kokoomus. Kokoomusta kannattaa 16,8 prosenttia vastaajista. Keskusta on neljänneksi suosituin. Seuraavaksi suosituimmat puolueet ovat vihreät ja vasemmistoliitto.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.