Sanna Marin ja Markus Räikkönen viettivät häitään 1. elokuuta.

Sanna Marin meni naimisiin

Suomen pääministeri Sanna Marin meni naimisiin elokuun alussa.

Hänen miehensä nimi on Markus Räikkönen. Pari on tuntenut toisensa 16 vuotta. Heillä on yhteinen tytär.

Hääjuhla järjestettiin pääministerin virka-asunnossa Kesärannassa Helsingissä.

– Kaikista ihmisistä sinä olet minulle se oikea, Sanna Marin kirjoitti sosiaalisen median palvelussa Instagramissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste