Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä

Puolueet tutuiksi: Keskusta

  • 48 kansanedustajaa
  • Tunnettuja ehdokkaita: Antti Kaikkonen, Annika Saarikko, Matti Vanhanen, Sami Helle.

www.keskusta.fi

Vaalilupauksia:

• Suomesta pitää tehdä maailman  ystävällisin maa lapsille.

• Kaikkialla Suomessa täytyy voida asua, tehdä työtä ja yrittää.

• Kaikilla on mahdollisuus oppia ja kehittää itseään.

• Kotimaista ruokaa pitää suosia.

• Keskusta ehkäisee syrjäytymistä ja rakentaa oikeudenmukaista maailmaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste