Tällaiselta näyttää Tampereen Keskustori vuonna 2021. Silloin Tampereella voi ajaa punaisilla raitiovaunuilla.

Punaisia raitiovaunuja Tampereelle

Tampereella kulkee pian tiilenpunaisia raitiovaunuja.

Tampereen kaduilla kulkee 19 raitiovaunua vuonna 2021. Tamperelaiset saivat äänestää raitiovaunujen väristä. Tiilenpunainen väri voitti. Se sai 59 prosenttia äänistä.

Tiilen väri sopii hyvin Tampereelle. Kaupungissa on paljon vanhoja tiilirakennuksia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste