Kuvassa on poliiseja mielenosoituksessa Helsingissä.

Mielenosoitukseen osallistui Helsingissä yli tuhat poliisia. Se sujui rauhallisesti.

Poliisit toivovat lisää poliiseja

Suomen poliisijärjestöt ovat huolissaan poliisien pienestä määrästä Suomessa.

Järjestöt vaativat lisää poliiseja toissa viikolla mielenosoituksessa Helsingissä. Säästöjen vuoksi poliisien määrä on vähentynyt tällä vuosikymmenellä.

Järjestöjen mukaan poliisit eivät enää ehdi hoitaa kaikkia tehtäviään. Myös kansalaisten turvallisuus voi vaarantua poliisien vähenemisen takia.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.