Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.
Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.
Amurinleopardikissan pentu.
Korkeasaaren eläintarhan amurinleopardikissat saivat poikasia.
Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.
Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.
Eläintarhat pitävät eläimiä hyvänä, koska ne voivat auttaa suojelemaan eläimiä sukupuutolta