Amurinleopardikissan pentu.

Poikasia Korkeasaaren eläintarhassa

Korkeasaaren eläintarhan amurinleopardikissat saivat poikasia.

Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.

Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Poikasia Korkeasaaren eläintarhassa”

  1. Hanane

    Eläintarhat pitävät eläimiä hyvänä, koska ne voivat auttaa suojelemaan eläimiä sukupuutolta

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste