– Maailmassa on enemmän hyvyyttä kuin pahuutta, sanoi Barack Obama.

Obama piipahti Suomessa

Suomi ja muut Pohjoismaat ovat onnellisia, koska ne ovat tasa-arvoisia. Näin kehuu Yhdysvaltain entinen presidentti Barack Obama.

Barack Obama vieraili Suomessa syyskuun lopulla. Hän puhui Nordic Business Forum -tapahtumassa Helsingissä.

Obama sanoi, että maailman maiden pitää ratkaista yhteisiä ongelmia yhdessä. Tällaisia ongelmia ovat esimerkiksi ilmastonmuutos ja merten saastuminen.

Obama uskoo, että maailma on menossa parempaan suuntaan.

– Maailmassa on enemmän hyviä kuin pahoja ihmisiä, sanoi Obama.

7 000 ihmistä osallistui tapahtumaan. Liput maksoivat 1 000–2 000 euroa. Obaman palkkiota Suomessa ei paljastettu. Huhujen mukaan hän saa Yhdysvalloissa jopa 350 000 euroa puheelta.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.