Myös Etelä-Suomessa on tällä viikolla kovia pakkasia.

Myös Etelä-Suomessa on tällä viikolla kovia pakkasia.

Nyt alkoivat pakkaset

Pakkanen jatkuu ainakin viikon.

Tällä viikolla on luvassa pakkasta koko maassa. Etelässä pakkasta saattaa olla parikymmentä astetta. Pohjoisessa ja idässä pakkanen kiristyy jopa -25 asteeseen.

Talven pakkasennätys rikottiin viikonloppuna Koillismaan Taivalkoskella, missä lämpötila laski -35,3 asteeseen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.