Kuvassa on Hailuodon hiekkaranta. Hailuoto on Perämeren saari Oulun edustalla.

Hyvää kesää!

Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!

Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Uudistettu Selkosanomat ilmestyy painettuna 24. syyskuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.