Kuvassa on Laura Huhtasaari.

Kuvassa on Laura Huhtasaari.

Minustako presidentti?

Laura Huhtasaari on perussuomalaisten ehdokas presidentiksi.

Miksi olet paras presidenttiehdokas?

‑ Ajan Suomen ja suomalaisten etua.

Miten aiot presidenttinä vaikuttaa siihen, että ketään ei kiusata työssä tai koulussa?

‑ Otan vahvasti kantaa sen puolesta, että ketään ei kiusata.

Miten aiot ottaa maahanmuuttajat huomioon, jos sinusta tulee presidentti?

‑ Tuen maahanmuuttajia siinä, että he omaksuvat suomalaiset arvot.

Mitä aiot presidenttinä tehdä, että suomalaisten lukutaito pysyy hyvänä?

‑ Rohkaisen aikuisia ja lapsia lukemaan. Rohkaisen aikuisia lukemaan lapsille.

Tuleeko Suomen presidentille selkokieliset nettisivut, jos sinusta tulee presidentti?

‑ Hyvä idea!

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Minustako presidentti?”

  1. Teemu 83

    Laura on Ykkönen! Laura Pressaksi!