Viking Linen matkustaja-alus Viking Grace Maarianhaminan satamassa 22. marraskuuta.

Matkustajalaiva ajoi karille

Matkustajalaiva Viking Grace ajoi karille Ahvenanmaalla. Matkustajat eivät olleet vaarassa.

Matkustajalaiva Viking Grace joutui onnettomuuteen lähellä Maarianhaminan satamaa. Laiva ajautui liian lähelle rantaa. Onnettomuuden syy oli luultavasti tuulinen sää.

Laiva oli matkalla Tukholmasta Turkuun, ja siinä oli vain vähän matkustajia. Matkustajat eivät olleet vaarassa onnettomuudessa.

Laivan pohja ei mennyt rikki, mutta laivan potkuriin tuli vikaa. Laiva pystyi kuitenkin ajamaan seuraavana päivänä Turkuun. Laiva korjataan telakalla Naantalissa.

Tämä oli jo toinen onnettomuus Viking Linen laivoille tänä syksynä. Syyskuussa Viking Amorella ajoi karille Ahvenanmaan saaristossa.

Lähteet HS, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Matkustajalaiva ajoi karille”

  1. Jihane Ben Kadda

    matkustaja-alus Viking Grace juoksi karille Ahvenanmaalla. Matkustajat eivät olleet vaarassa. Matkustaja-aluksella Viking Grace tapahtui onnettomuus, vammoja ei ollut. Onnettomuuden syy oli todennäköisesti tuulinen sää. Alus korjataan Naantalin telakalla, tämä oli toinen onnettomuus, Syyskuussa Viking Amorella juoksi karille Ahvenanmaan saaristossa. Fontit HS, Yle

  2. Jihane Ben Kadda

    matkustaja-alus Viking Grace juoksi karille Ahvenanmaalla. Matkustajat eivät olleet vaarassa. Matkustaja-aluksella Viking Grace tapahtui onnettomuus, vammoja ei ollut. Onnettomuuden syy oli todennäköisesti tuulinen sää. Alus korjataan Naantalin telakalla, tämä oli toinen onnettomuus. Syyskuussa Viking Amorella juoksi karille Ahvenanmaan saaristossa. Fontit HS, Yle