Timo Nisula on lakritsitehtailija Kouvolan Lakritsilla. Kuvassa Nisula pitää kädessä todella suurta lakritsipussia ja lakritsipiippua.

Maailman parasta lakritsia Kouvolasta

Kouvolan Lakritsi on valittu maailman parhaaksi lakritsitehtaaksi.

Englantilainen aikakauslehti LUXlife valitsi maailman parhaan lakritsin valmistajan. Voittaja oli suomalainen Kouvolan Lakritsi.

– LUXlife valitsi Kouvolan Lakritsin yhdeksi maailman parhaista tuotteista. Se osoittaa, että meidän makeisemme ovat hyviä.

– Meillä on pitkä historia. Olemme tehneet lakritsia jo vuodesta 1945 alkaen. Toivon, että palkinto auttaa meitä myymään enemmän makeisia Britanniaan, sanoo Kouvolan Lakritsin omistaja Timo Nisula.

Keväällä 2020 Kouvolan Lakritsi teki maailman suurimman karkkipussin ennätyksen. Pussi oli täynnä lakritsia, ja se painoi 832 kiloa.

Lähde Il

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste