Rkia (kuvassa oikealla) ja pojat Zakaria (vasemmalla) ja Amire olivat Itiksen kauppakeskuksessa Helsingissä. Siellä vietettiin muslimien paastokuukauden ramadanin päätösjuhlaa.

Rkia (kuvassa oikealla) ja pojat Zakaria (vasemmalla) ja Amire olivat Itiksen kauppakeskuksessa Helsingissä. Siellä vietettiin muslimien paastokuukauden ramadanin päätösjuhlaa.

Kauppakeskus järjesti id-juhlan

Itiksen kauppakeskuksessa Helsingissä vietettiin ensimmäistä kertaa id al-fitr -juhlaa.

Juhla päättää muslimien paastokuukauden ramadanin. Kauppakeskuksessa järjestettiin keskiviikkona alennusmyyntejä ja perhejuhla id al-fitrin kunniaksi.

Itis on Suomen ensimmäinen kauppakeskus, joka on järjestää juhlan omissa tiloissa. Kauppakeskus toivoo, että se saa näin uusia asiakkaita. Juhla tuo paljon asiakkaita ja kauppojen myynti kasvaa.

‑ Kauppakeskus haluaa edistää monikulttuurisuuden kaupallista hyödyntämistä, sanoi kauppakeskuksen markkinointipäällikkö Anna Homén.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Kauppakeskus järjesti id-juhlan”

  1. Smarju

    Hyvä homma! Hienoa että yrittäjät ovat huomioineet uuden asiakasryhmän. Kauppa se on joka kannattaa, sanoo suomalainen sananlasku!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste