Nainen nosti käteistä pankkiautomaatilta Oulussa.

Käteisen käyttö lisääntyi

Ihmiset nostavat automaatista jälleen käteistä rahaa.

Käteistä rahaa nostetaan jälleen pankkiautomaateilta.

Keväällä käteisnostot vähentyivät huomattavasti. Pankit eivät aio vähentää enää automaattien määrää.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Käteisen käyttö lisääntyi”

  1. bas

    hyvä oli

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste