Käteistä rahaa nostetaan jälleen pankkiautomaateilta.
Keväällä käteisnostot vähentyivät huomattavasti. Pankit eivät aio vähentää enää automaattien määrää.
Nainen nosti käteistä pankkiautomaatilta Oulussa.
Ihmiset nostavat automaatista jälleen käteistä rahaa.
Käteistä rahaa nostetaan jälleen pankkiautomaateilta.
Keväällä käteisnostot vähentyivät huomattavasti. Pankit eivät aio vähentää enää automaattien määrää.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.
hyvä oli