Helsingin seudulla asuville annettiin uusia koronaohjeita viime viikolla. Koronavirus on levinnyt erityisesti työpaikoilla. Helsingin pormestari Jan Vapaavuori suosittelee kasvomaskien käyttöä työpaikoilla.
Koronatartuntojen määrä kasvaa edelleen. Suomessa oli keskiviikkona 21. lokakuuta yhteensä 14 071 tartuntaa. Suurin osa tartunnoista on tänä syksynä ollut nuorilla. Koronaan on kuollut 351 ihmistä. Koronavirus leviää myös maailmalla nopeasti.
Lähteet Yle, HS