Karhu murjoi autoa

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.08.2019

Karhu vahingoitti autoa Itä-Kuusamossa.

Ulkomaalaiset turistit yllättyivät Kuusamossa viime viikolla. Turistit olivat jättäneet vuokra-autonsa parkkipaikalle. Kun he tulivat takaisin autolle, auto oli vahingoittunut.

Auton pellissä oli naarmuja ja puskuri oli revitty rikki.

Karhu oli vahingoittanut autoa. Auton päältä löytyi karhun karvoja.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)