Karhu on Ähtärin eläinpuistossa.

Tämä karhu asuu Ähtärin eläinpuistossa, eikä vahingoita autoja.

Karhu murjoi autoa

Karhu vahingoitti autoa Itä-Kuusamossa.

Ulkomaalaiset turistit yllättyivät Kuusamossa viime viikolla. Turistit olivat jättäneet vuokra-autonsa parkkipaikalle. Kun he tulivat takaisin autolle, auto oli vahingoittunut.

Auton pellissä oli naarmuja ja puskuri oli revitty rikki.

Karhu oli vahingoittanut autoa. Auton päältä löytyi karhun karvoja.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.