Kansa ostaa maitotuotteita

Jogurtti, juusto ja rahka maistuvat suomalaiselle.

Suomalaiset ostavat paljon maitotuotteita, vaikka maidon kysyntä onkin laskenut. Etenkin rahka ja jogurtti käyvät hyvin kaupaksi. Voita kaupattiin jokaista suomalaista kohti kilo enemmän kuin aiempina vuosina. Jokainen suomalainen käyttää vuodessa seitsemän kiloa voita. Myös juustot käyvät hyvin kaupaksi. Voin suosion huima kasvu selittyy viime vuonna alkaneella karppausinnostuksella.

Rahka taas sisältää paljon proteiinia ja vähän rasvaa. Se sopii terveydestää huolehtivalle ihmiselle. Rahka sopii hyvin vähähiili-hydraattista ruokavaliota noudattavalle ihmiselle.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Kansa ostaa maitotuotteita”

  1. Muzamil Kazmi

    Terve,
    Kiitos paljon uutisesta. Se on tosi hyvää uutinen. Ja nyt minä tiedän että mihin kaikki maidon pakketit menevat kauppasta niin nopeasti.
    :D

    Ja rahka on myös hyvää syödä koska se on tervellinen ja sisältää paljon protenia. Minun keho tarvitsee protenia koska minulla ei ole paljon mukelija.

    Kiitos paljon!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste