Monet toivat kynttilöitä ja pehmoleluja leikkipuistoon, jossa tyttöä puukotettiin.

Monet toivat kynttilöitä ja pehmoleluja leikkipuistoon, jossa tyttöä puukotettiin.

Isää epäillään murhasta

38-vuotias isä pidätettiin viime viikolla Porvoossa Kaakkois-Suomessa. Häntä epäillään kolmevuotiaan tyttärensä murhasta.

Vanhemmat olivat eronneet ja he riitelivät siitä, kumpi saa lapsen huoltajuuden.

Maanantaina viime viikolla äiti oli pakkaamassa autoa. Kun hän kääntyi pois hetkeksi. isä tuli ja otti tyttären. Hän vei tyttären leikkipuistoon, jossa hän puukotti tytärtään.

Äiti soitti heti apua, mutta isä ehti haavoittaa tytärtä. Poliisi pidätti isän. Tyttö kuljetettiin sairaalaan. Tyttö oli kuitenkin niin pahasti loukkaantunut, että hän kuoli. Tapaus on järkyttänyt ihmisiä Porvoossa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Isää epäillään murhasta”

  1. milla

    HEI
    MINUN MIELESTÄNI SE OLI TOSI PAHA TAPAHTUMA JA POLISI PITÄISI TEHDÄ VAKAVA REAGOIDA ISÄN VASTAAN.
    MIKSI HÄN TEKI MURHA KOSKA HÄNEN TYTÄRENSÄ VAIN OLI 3 VUOTTIAS OLEN
    PAHOILANI JA SURULLINEN.