Vanhemmat olivat eronneet ja he riitelivät siitä, kumpi saa lapsen huoltajuuden.
Maanantaina viime viikolla äiti oli pakkaamassa autoa. Kun hän kääntyi pois hetkeksi. isä tuli ja otti tyttären. Hän vei tyttären leikkipuistoon, jossa hän puukotti tytärtään.
Äiti soitti heti apua, mutta isä ehti haavoittaa tytärtä. Poliisi pidätti isän. Tyttö kuljetettiin sairaalaan. Tyttö oli kuitenkin niin pahasti loukkaantunut, että hän kuoli. Tapaus on järkyttänyt ihmisiä Porvoossa.