Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuun alussa.
Selkosanomien seuraava painettu numero ilmestyy 15. elokuuta.
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!
Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuun alussa.
Selkosanomien seuraava painettu numero ilmestyy 15. elokuuta.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.