Norwegian Getaway -risteilyalus kävi Helsingissä 13. kesäkuuta 2019.

Helsingissä oli ennätyksellinen risteilykesä

Helsingissä kävi viime kesänä ennätysmäärä risteilymatkustajia.

Helsingissä vieraili viime kesänä yli 600 000 risteilymatkustajaa. Se on uusi ennätys. Helsingin satama oli vuonna 2019 Euroopan vilkkain matkustajasatama.

Helsingissä kävi viime vuonna 303 risteilyalusta. Alusten määrä ylitti ensimmäistä kertaa 300:n rajan. Helsingin ja Tallinnan matkustajamäärä kääntyi jälleen kasvuun.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste