Oodi sijaitsee Töölönlahdella Musiikkitalon ja Kiasman läheisyydessä.

Helsingin uusi keskustakirjasto Oodi avataan

Helsingin keskustakirjasto Oodi on nykyaikainen ja avara kohtaamispaikka.

Keskustakirjasto Oodi sijaitsee Kansalaistorilla. Lähellä on muita Töölönlahden julkisi rakennuksia, Kiasma, Musiikkitalo ja Finlandia-talo.

– Oodi on Pohjoismaiden nykyaikaisimpia rakennuksia. Oodia voi käyttää moniin tarkoituksiin, se on monipuolinen ja hyvin muunneltavissa. Haluamme siitä olohuoneen helsinkiläisille ja matkailijoille, Arkkitehtitoimisto ALAn Antti Nousjoki sanoo.

Oodi on avoinna varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan. Kirjasto on auki jokaisena viikonpäivänä.

Oodin avajaiset on avoin tapahtuma kaikille. Avajajaisia vietetään 5.–6.12.

Lisätietoa internetissä: oodihelsinki.fi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Helsingin uusi keskustakirjasto Oodi avataan”

  1. Samuel

    This is the best library thank you for opportunity

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste