Essayah on uusi puheenjohtaja

Kristillisdemokraattisen puolueen uusi puheenjohtaja on Sari Essayah.

Toinen puheenjohtajaehdokas, Sari Taunus, luopui ennen äänestystä.

Kristillisten edellinen puheenjohtaja oli Päivi Räsänen. Hän johti puoluetta yli kymmenen vuotta. Räsäsen aikana puolueen kannatus laski. Eduskuntavaaleissa keväällä puolue sai 3,5 % äänistä.

Uusi puheenjohtaja Sari Essayah voitti kilpakävelyn maailmanmestaruuden vuonna 1993.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste