Valkoinen auto on suomalaisten suosikki.

Auton suosikkiväri on nyt valkoinen

Valkoiset autot ovat suomalaisten suosiossa. Joka viides suomalainen uusi auto on valkoinen.

Suomalaisten autoilijoiden suosikkiväri on nykyisin valkoinen. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kertoo, että viime vuonna rekisteröitiin eniten valkoisia henkilöautoja. Valkoisten autojen osuus kaikista uusista autoista oli 21 prosenttia.

Aiemmin suomalaisten suosikkiväri oli harmaa. Harmaita autoja rekisteröitiin viime vuonna toiseksi eniten. Kolmanneksi yleisin väri on musta.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste