Autot odottavat murskaamoon menoa Kuusakosken kierrätyslaitoksella Vantaalla.

Autoja romutetaan paljon

Suomessa romutetaan tänä vuonna vanhoja autoja paljon enemmän kuin aiemmin.

Suomessa romutettiin yli 40 000 vanhaa autoa toukokuun loppuun mennessä. Kesällä romutettuja autoja on jo paljon enemmän.

Suomessa ei ole koskaan aiemmin romutettu näin paljon vanhoja autoja. Suomessa romutetaan tänä vuonna ehkä jopa yli 90 000 vanhaa autoa.

Ihmiset haluvat romuttaa vanhat tarpeettomiksi käyneet autonsa, koska siitä saa palkkion. Vanhasta autosta maksetaan romutuspalkkio.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.