Kuvassa on Anneli Auer. Hän saa korvauksen, koska hän oli vangittuna syyttömänä.

Anneli Auer saa korvauksen, koska hän oli vangittuna syyttömänä.

Anneli Auer saa ison korvauksen

Anneli Auer saa yli puoli miljoonaa euroa.

Se on korvaus siitä, että hän oli vangittuna syyttömänä.

Anneli Auerin aviomies Jukka S. Lahti murhattiin kotona Ulvilassa vuonna 2006.  Anneli Aueria epäiltiin murhaajaksi. Poliisi vangitsi hänet.

Monien vaiheiden jälkeen oikeus totesi, että hän on syytön.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste