
Anneli Auer saa korvauksen, koska hän oli vangittuna syyttömänä.
Anneli Auer saa ison korvauksen
Teksti: SelkosanomatKuva: Lehtikuva
Anneli Auer saa yli puoli miljoonaa euroa.
Se on korvaus siitä, että hän oli vangittuna syyttömänä.
Anneli Auerin aviomies Jukka S. Lahti murhattiin kotona Ulvilassa vuonna 2006. Anneli Aueria epäiltiin murhaajaksi. Poliisi vangitsi hänet.
Monien vaiheiden jälkeen oikeus totesi, että hän on syytön.
Lähde Yle
Mitä mieltä olit jutusta?