Äiti Amma on intialainen hyväntekijä.

Äiti Amma vieraili Suomessa

Intialainen hyväntekijä Äiti Amma vieraili Suomessa marraskuun puolivälissä. Amma halasi tuhansia ihmisiä.

Äiti Amma jakoi viisauksia ja halauksia Espoon Areenalla kahden päivän ajan marraskuun puolivälissä.

Amman elämäntehtävä on köyhyyden ja kärsimyksen vastainen toiminta. Hän jakaa oppejaan Embracing the World -hyväntekeväisyysjärjestönsä kautta.

66-vuotias Amma on halannut elämänsä aikana kymmeniä miljoonia ihmisiä. Hän haluaa ilmaista rakkautta ja lämpöä halaamalla. Äiti Amma on vieraillut Suomessa jo 15 kertaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste