Kuvassa on tämän vuoden Mr Maahanmuuttaja Aadan Ibrahim.

Kuvassa on tämän vuoden Mr Maahanmuuttaja Aadan Ibrahim.

Aadan Ibrahim on Mr Maahanmuuttaja

Tämän vuoden Mr Maahanmuuttaja on 29-vuotias Aadan Ibrahim.

Hän työskentelee Vantaan Myyrmäessä R3-yhdistyksessä nuorten parissa. Yhdistys yrittää parantaa maahanmuuttajanuorten asemaa ja ehkäisee syrjäytymistä.

Ibrahim saapui Suomeen Somaliasta 10-vuotiaana. Mr Maahanmuuttajan valitsee Suomen Pakolaisapu.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste