Näitä tarvitset:
• 2 desilitraa mustikoita
• talkkunajauhoja
oman maun mukaan
• hieman sokeria
Tee näin:
1. Survo mustikat haarukalla.
2. Lisää joukkoon talkkunajauhoja ja sokeria.
3. Voit lisätä myös hieman kermaa tai kermavaahtoa.
Mustikkapöperö on perinneherkku. Pöperö tunnetaan Hämeen perinteisenä herkkuna.

Mustikkapöperö on perinneherkku, joka tehdään mustikoista ja talkkunajauhoista. Ohjeesta saa yhden annoksen isompaan nälkään tai kaksi pienempää annosta.
• 2 desilitraa mustikoita
• talkkunajauhoja
oman maun mukaan
• hieman sokeria
1. Survo mustikat haarukalla.
2. Lisää joukkoon talkkunajauhoja ja sokeria.
3. Voit lisätä myös hieman kermaa tai kermavaahtoa.
Ihana kesäherkku ja terveellinen! Ilman sokeria vieläkin terveellisempi!