Nyt kaikkien täytyy viettää aikaa kotona, jotta koronavirus ei leviä. Kotona aika voi joskus tuntua pitkältä. Silti myös kotona voi keksiä hauskaa tekemistä.
Väritä värityskuvia
Värityskuvien värittäminen vähentää stressiä. Internetissä on ilmaisia värityskuvia, jotka voit tulostaa, jos sinulla on tulostin. Kirjoita Googlen hakukenttään ilmainen värityskuva, niin löydät kuvia. Voit myös tilata värityskirjan nettikaupasta kotiin.
Soita ystävällesi videopuhelu
Juttele ystävän kanssa, vaikka et voi tavata häntä. Kun soitat ystävällesi videopuhelun, pystyt jopa näkemään hänet. Voit soittaa videopuhelun esimerkiksi ilmaisella WhatsApp-sovelluksella.
Leivo tai tee ruokaa
Oletko aina halunnut kokeilla jotakin reseptiä? Nyt siihen on hyvin aikaa. Voit katsoa reseptejä esimerkiksi Selkosanomien nettilehdestä osoitteesta www.selkosanomat.fi.
Liiku!
Tanssi, pyöritä hulavannetta ja hypi haarahyppyjä. Laita lempimusiikkisi soimaan, ja anna musiikin liikuttaa sinua.
Voit myös osallistua Fressi-kuntosalin ilmaisiin liikuntatunteihin omassa kodissasi. Ohjatut liikuntavideot löydät osoitteesta www.fressi.fi/fressitv.
Jos olet terve, voit mennä ulos kävelemään. Muista kuitenkin, että sinun täytyy kävellä tarpeeksi kaukana muista ihmisistä. Mitä kevään merkkejä huomaat luonnossa?
Minun mielipiteeni uutisesta että se on hyvä ja saadan uusia idejoita ninkun piirtäminen ja puhua ystävien kanssa
sain hyviä tekemistä ainakin fressitv oli kiva
Kotona pitää piirtää askartella ja tehä tehtäviä
Piirtää, liikuntaa, käydä ulkona, voi askartelemaan,
jos olet todella tylsää,voit opiskella matematiikkaa!
Kirjoitan muistokirjaa.
piirtäminen on hyväää
tykäsin tästäkin uutisesta
Hyviä ideoita tässä uutisessa
hyvä idea ja mielenkiintoista luettavaa.
kotona opiskelen suomea ja liikuntaa ,voi kavella ulkona
Voit tehdä puutarhanhoito
hyvää ideota tarkista uutisessa tykäsin
Se on hyödyllinen asia
Älä paniikkiin, kommunikoi perheen kanssa, kävele enemmän metsässä