Leena Lehtolaisen Kuparisydän kertoo murhan selvittelystä paikassa nimeltä Arpikylä.
Maria Kallio on kirjan päähenkilö. Hän on Arpikylän nimismies ja hänen täytyy selvittää kuolemantapaus. Yksi epäilty on Maria Kallion ystävä.
Kirja oli hyvä ja helppolukuinen. En heti arvannut, kuka on murhaaja. Vasta kirjan puolivälissä arvasin murhaajan.
Pidän Maria Kalliosta ja dekkareista. Kirjoja on kiva lukea, koska niiden parissa aika kuluu nopeasti. Suosittelen tätä kirjaa kaikille, jotka haluavat lukea selkokirjoja.
Selkokirjoja voi ostaa Selkokeskuksen verkkokirjakaupasta: papunet.net/selkokirjat