Ylen Teema ja Fem yhdistyvät

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Yle
Uutinen julkaistu: 29.03.2017

Yle Teema ja Yle Fem -kanavat yhdistyvät 24. huhtikuuta. Kanavan nimi on Yle Teema & Fem.

Ohjelmat näkyvät television kanavapaikalla 5.

Kummankin tv-kanavan lähetysajat muuttuvat. Teeman ohjelmia nähdään televisiossa kaikkina iltapäivinä. Lisäksi Teeman iltaohjelmistoa voi katsella tiistaista lauantaihin kello 20 alkaen.

Ruotsinkielinen Fem näkyy joka päivä kello 17.25–20. Sunnuntaina ja maanantaina Femin ohjelmia on koko illan. Yle vakuuttaa, että molemmat kanavat säilyttävät edelleen oman ilmeensä.

Teema on edelleen kulttuurikanava. Siellä on paljon dokumentteja, elokuvia ja musiikkia.

Lähde Aamulehti

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)