Maggion viimeisin levy on nimeltään Handen i fickan fast jag bryr mig. Levy julkaistiin lokakuussa. Maggion edellinen albumi, Satan i Gatan, oli suuri menestys Ruotsissa.
Maggio palkittiin Ruotsin Grammis-gaalassa vuonna 2007 vuoden tulokkaana. Laulajattaresta ei tullut pelkkä tähdenlento, vaan varteenotettava musiikintekijä. Tuorein albumi on jo hänen neljäs levynsä. Maggio on tehnyt lukuisia hittejä. Uudella levyllä sellainen on Sergels torg. Maggio osallistuu itse kappaleidensa säveltämiseen ja sanoittamiseen.
32-vuotiaalla Maggiolla on poika entisen avopuolisonsa kanssa.
Veronica Maggio esiintyy Svenska Talande Klubbenilla Helsingissä 18.2.2014.