Uuden ajan laulajatar

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Nana Simelius
Uutinen julkaistu: 04.12.2019

Nelli Matula tuli tunnetuksi muutama vuosi sitten. Nyt häneltä on julkaistu ensimmäinen oma levy.

Nelli Matula julkaisi peräti seitsemän hittisingleä ennen ensimmäistä albumia.

Matula poseeraa levyn kannessa kultaisessa asussa. Levyn teema pohjautuu antiikin Kreikkaan.

Kohta 24-vuotias Nelli Matula kertoo, että hänellä todettiin koulussa luki- ja kirjoitushäiriö. Se haittasi opiskelua merkittävästi.

– Olin ihan hyvä koulussa. Saan kiittää siitä äitiäni. Hän jaksoi istua kanssani iltaisin keittiön pöydän ääressä ja auttaa läksyjen teossa, Matula kertoo Voicen haastattelussa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Uuden ajan laulajatar”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)