Työllisyys ei kasva

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.09.2019

Työssäkäyvien suomalaisten määrä ei enää kasva. Heinäkuussa 6,6 prosenttia väestöstä oli työttömiä.

Pääministeri Antti Rinteen hallituksen tavoite on, että työllisyysaste on vähintään 75 prosenttia. Se tarkoittaa, että 75 prosenttia työikäisistä on töissä.

Työssäkäyvien suomalaisten määrä ei enää kasva. Heinäkuussa 72,4 prosenttia suomalaisista oli töissä. 6,6 prosenttia oli työttömänä. Heinäkuussa töissä oli 3 000 suomalaista vähemmän kuin viime vuonna.

Lähde Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)