Taylor Swift on suosittu laulaja

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

Yhdysvaltalainen laulaja ja lauluntekijä Taylor Swift on suosituimpia nykyartisteja.

Taylor Swift on julkaissut kahdeksan albumia. Taylor Swiftin uusi levy Folklore julkaistiin heinäkuussa. Niistä seitsemän on ollut Yhdysvaltain albumilistan kärjessä. Taylor Swift on noussut kaikkien aikojen suosituimpien artistien joukkoon. Vain Whitney Houston on yltänyt samaan.

Taylor Swift on tunnetumpi kotimaassaan Yhdysvalloissa kuin Euroopassa. Hänen laulunsa ovat modernia pop-musiikkia. Sanoituksissa on usein tarinoita.

Taylor Swift tekee paljon hyväntekeväisyyttä ja ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Hän on arvostellut paljon presidentti Donald Trumpia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)