Tammerkoski virtaa Tampereen keskustan läpi. Tavallisesti koskessa on paljon vettä, ja virta on kova.
Viime viikolla tamperelaiset näkivät kolmen päivän ajan Tammerkosken kuivana. Vesi pysäytettiin, koska vanha Hämeensilta korjataan. Hämeensillan alle vedenpinnan yläpuolelle tehtiin työtaso. Työntekijät ovat työtasolla, kun he korjaavat siltaa.
Samalla kaupungin työntekijät puhdistivat Tammerkoskea. Pohjalta löytyi kännyköitä, tablettitietokoneita ja polkupyöriä. Pohjalta löytyi myös naisen ruumis. Hän oli nainen, joka katosi maaliskuun lopulla.
Lähde Yle
