Tripla on kaksi kertaa suurempi kuin Kampin keskus Helsingissä. Triplassa on viisi kerrosta. Siellä on 250 kauppaa ja suuri pysäköintihalli. Triplassa on myös elokuvateatteri ja yli 60 ravintolaa. Alueelle rakennetaan vielä toimistoja, hotelli ja asuntoja.
Pasilassa avautui myös uusi rautatieasema. Se on Helsingin rautatieaseman jälkeen Suomen toiseksi vilkkain asema. Pasilan aseman kautta ajaa junalla joka päivä 150 000 matkustajaa.
Myös monet linja-auto- ja raitiovaunulinjat kulkevat Pasilan aseman kautta. Pysäköintipaikkoja on 2 000 henkilöautolle ja 3 000 polkupyörälle.
Lähteet HS, STT, Yle
